Simon and Franck, two cops in Toulon, celebrate the end of a mission. On their way back home, they crash into a car. Result: two victims, one of whom is a child. Franck comes out of the accident unscathed; Simon, drunk behind the wheel, is severely injured. He loses everything. His family life. His job as a cop. Six years later, divorced from his wife Alice, Simon has become a security guard and struggles to maintain his father role with his son Théo, who is now nine years old. Franck, still a cop, keeps watch over Simon from a distance. During a corrida, Théo accidentally witnesses a settling of scores between mafiosi. The boy's life is threatened. Simon is prepared to do everything he can to protect his son and find his pursuers. Simon, Théo and Franck team up. This provides an opportunity for the two men to take a look back at shadowy areas of their shared past.