Lise and Julien are married and lead a happy, quiet existence with their son Oscar. But their lives are turned upside down one morning when the police come to their home to arrest Lisa for murder. She is sentenced to twenty years in prison. Convinced of her innocence, and faced with the failure of securing Lise's release through legal means, Julien decides to help his wife escape. Just how far will his desire to do anything for her take him?