Bertrand and Lorraine are those who stay… They are those who pace the corridors and ask themselves forbidden questions, get picked up at the newspaper seller’s kiosk, talk too much in the cafeteria, and smoke on the sly on the roof of this hospital where their partners are receiving care. Because, to cope with the guilt of being well and truly alive, Bertrand and Lorraine have decided to help each other live, laugh, and continue to love.