Mathias and Antoine, divorced dads with a child each who they are raising, decide to share a home in London's French quarter. Life for the two men and their kids is joyful chaos, in which Sophie, a pretty florist who is secretly in love with Antoine, Yvonne the colourful manager of the "French bistrot" who plays fond mother to her brood of clients, and Mac Enzie, the head of Antoine's agency, stubbornly in love with Yvonne despite their large age difference, also play a part. Between Antoine, who has learnt to lock down his emotions so as to no longer suffer, and Mathias, who is all too quickly overcome by his, day to day life is not simple.
And when Mathias meets Audrey, a gorgeous journalist passing through London, this smart arrangement between single dads falls apart. They're no longer two friends sharing a home, they are couple breaking up, cheating on each other, getting back together. But Audrey is not a woman to be lied to. Clumsily trying to protect his life with Antoine, Mathias doesn't understand that by not choosing, he risks losing everything: one person's friendship, the other person's love.