While on a job in Nantes one evening, Émilie encounters Gabriel. Although they're both attracted to each other, they each already have someone in their life. What's more, they know that they will probably never see each other again. Even so, he'd like to kiss her. She'd also like to kiss him. But something prevents them from doing so: a story of a married woman and her best friend overcome by the effects of a kiss. A kiss that should have been of no consequence.