Ariane is convinced that her boyfriend Jean-Jacques fantasizes about another woman. To save her relationship, she asks Jean-Jacques to have a fling with the woman in question, believing it is the best remedy to free him from his supposed fantasy. When he goes to her home, he doesn't yet know that this woman, whom he barely knows, is the daughter of the President of the Republic.