Pierre is the CEO of the Pastié group, which includes the world's leading international alcohol brands as well as the most exclusive estate wines. Every five years, he has to see a notary to renew the contract binding him to his cousin, Adrien. A cousin he can't stand because the latter unintentionally makes one ham-fisted gaffe after another, putting the company at risk! But things really go haywire this time… The two cousins, with their wildly incompatible personalities, embark upon a crazy and comic adventure that leads them to the luxurious Bordeaux vineyards where, in the face of adversity, they finally reconcile.