Leslie, a hairdresser, is experiencing financial difficulties. Barbara is one of her clients. A housewife from a wealthy background, she lives with her husband Philippe and their two teenage children. One evening, Philippe learns that he has been laid off. Moving to a working-class neighbourhood, the whole family gradually discovers the precariousness of their new situation. Meanwhile, Leslie begins to get rich thanks to the company she has created.