Ivan works his butt off to keep his little carpentry firm going. That's the kind of guy Ivan is: he likes a job well done, even if it means working 18 hours a day. Small Wonder that his wife Nathalie packed up and left. With their son Christophe, she now lives with Sami the gym teacher from the near-by school. One day, Ivan's workshop burn's to the ground. Machines, the wood stockpile, urgent contracts... all up in smoke. But there's always the insurance.Or so our little company boss thinks. Instead he discovers that Maxime, the local insurance broker has pulled a fast one. A first class shyster, he has pocked the premiums. It goes without saying that his pocket was full of holes! Ivan now has no choice. To get back on his feet, avoid brankruptcy and prevent his workers from ending up on welfare, he has no option but to break the law: a visit to insurance company's central computer is in order, jus a little matter of predating the policy.