Rachel, a highly effective but rogue spy from Israel’s feared national intelligence force Mossad - vanishes without a trace while attending her father’s funeral in London. The only clue to her whereabouts is a cryptic phone call she places to her former handler Thomas. Summoned from Germany to Israel by Mossad, he is forced to retrace her steps, determine what threats she may pose to their operation and at the same time work to protect her.