After a car accident in Berlin, Dr. Martin Harris regains consciousness to discover that his wife no longer recognizes him and that another man has taken his identity. To make matters worse, he rapidly notices that mysterious killers are tracking him. Confronted by authorities who don't believe him, he finds himself alone, exhausted, and on the run.