What could be worse for a father than standing by, helplessly, while his daughter is kidnapped? This is the nightmare Bryan, a former secret service agent, goes through, listening to the abduction over a cellphone. Bryan has just a few hours to free Kim from the hands of a formidable gang specializing in prostitution. The first problem to resolve: he's in Los Angeles; she's just been kidnapped in Paris.