In a probing, autobiographical look at two impoverished teen buddies, director Mehdi Charef sketches a lucid cross-section of life on the wrong side of the tracks. Pat (Remi Martin) and Madjid (Kader Boukhanef) live in the squalor and isolation of a housing project -- neither wants a "respectable job," and so they pimp, steal, pick up women, and nurse their dreams. Pat's dream is to live off a rich woman in a warm climate, but Madjid has a desire much closer to home -- he has a crush on Pat's attractive sister, at least until she shatters his illusions.