Three young women who have never set eyes on one another end up thrown togeather. All three of them are driven by the same desire to go back to their families without a moment to lose. A transportation strike has left them to fend for themselves in a small-town train station. Although stranded, at least they are togeather. Joining forces, they walk all day and all night. Through their laughter and their tears, these women gradually reveal the stories of things that have hurt them, their hopes and their fears...