This is a continuous ballet of the to-ings and fro-ings of four characters, from one room to another, one apartment to another, as suspense mounts and we fear the worst… What is going to happen? What will be the outcome for Denis, Jeanne, Paul and Suzie? It is in the place where one character disappears and two others find themselves separated from each other, that the drama will take place.