A father arrives at his son's place and interrupts him in the middle of moving house. Conflict has kept them apart for many years and Vincent, the son, violently reacts to this intrusion. Although vulnerable, in spite of himself, the father announces the reason for his visit, which revives the tension between them. In a few minutes, anger, memories, and entangled points of view overwhelm both men.