A fiction, the escape of an 11 years old girl, the eldest of 3 children. An absent mother, an abusive father, a grandmother who is too innocent to imagine what is happening. A field trip: the girl disappears... She has found refuge on a truck; a wonderful and tragical road movie with a Scottish teamster. An initiatory journey. A chance meeting, new encounters "where love just happens"?