After thirteen years of marriage, Jean-Paul and Isabelle agree to get a divorce. All that remains is to take care of the formalities, and yet... The summer is coming to an end, and autumn is already in the air. They go to the divorce court for their first appointment. They bide their time in the waiting room, where they are not the only ones waiting their turn. One of the other people in the room, a small, chubby man, approaches them...