Irene, fortyish, married with two children, leads a dull life spent between her bank job and suburban home. One night, she's attacked in the shadows of a dark street. Three days in a coma, a painful coming-to, no memory, and then, another shock. In a squalid park, Irene discovers the corpse of her attacker, a young woman stabbed to death, her body lacerated by twenty-four knife wounds. Questions… obsessive questions. And blood on a blouse… Irene's life is turned upside down.