How to talk about love while starinf athe mosque or talk about architecture when in bed. This short is a sort of a variation on love relations between Pomme and Ali Darius (as seen in One Sings, the Other Does'nt). But it can also be any couple daydreaming in such a perfect place like the Great King Mosque at Ispahan, where secular and sacred art meet...