Things couldn't be better for Samuel and Nadia: he will soon be a nurse and she is expecting her first child. But their world is tipped upside down when Nadia is kidnapped in front Samuel's very eyes and he's incapable of doing anything about it. When he comes to, his cellphone rings: he has three hours to get a man, under police surveillance, out of the hospital where he works. Samuel's destiny is henceforth linked to that of Sartet, a gangster figure actively wanted by every branch of the police. If Samuel ever wants to see his wife alive again, he must act quickly...