Mathieu, member of the French institute in Irkutsk, is arrested overnight by the Russian authorities. Imprisoned and accused of sexual abuse on his own daughter, he realizes he is a victim of a Kompromat. Someone has built up with the FSB a case to frame him. Isolated, he has no one to turn to. Defence is impossible: the only way out is to escape.