Hip Paris entrepreneur Fred Bartel is in trouble. He's just won the contract of a lifetime, but government inspectors are threatening to shut down his company for tax fraud - and his only solution is worse than the problem! Fred and his trendy, pampered team have to move the business to an economically disadvantaged zone outside Paris. They're petrified about moving to this no-go zone.