When we touch death, we see our life fly before us! Marc is in the entrance of his appartements and does not have the entrance code. it is half pas five in the morning, His partner arrives in half an hour and he has deciced to ask her to marry jim. Even so, he has just slept with Juliette, his best friend, and his flat is an annoying evidence. He needs to remember the code and fast.