A thirty-year-old young woman wakes up in an armchair, gets up and asks coolly the man who is in her bed to leave. She seems perturbed. Then she gets ready and leaves. In a stairway, she looks for a name on a door. She eventually finds the person she is looking for and so leaves behind her a painful past.