Who has never imagined what it would be like to be the opposite sex, if only for a day? Jeanne hasn't, that's who!
From comical situations to crazy laughter with her best gal pal, from panic to taking stock of her situation with her gynaecologist, our heroine will try as best she can to get through this... highly unusual situation.