Victor and Ben are thirty-somethings planning to open their own hair salon. But very quickly their dream is dramatically thwarted. Determined, nevertheless, to follow through with his quest for liberty and independence, Victor manages to convince Célia, an old friend from hairstyling school, to join him in this adventure. Between their current jobs, administrative paperwork, rules and regulations, debts, family obligations and buried romantic problems that resurface, the two young business partners must team up to face the many obstacles they are confronted with as they try to successfully turn their dreams into reality.