After a banal motorbike accident, twenty-year-old Zim must find a proper job if he wants to avoid prison.
Zim isn’t a lazy guy and he scans newspaper ads looking for a job. But the only one he finds, starting in ten days and that he must absolutely get, requires a car – and a driver’s license.
Of course, he doesn’t have either. Fortunately Zim is good at inventing schemes. Even better, he’s got a gang of great buddies – Cheb, Arthur and Safia – who are ready to do anything, or almost, to keep him out of jail.