For the special Christmas edition of his pioneering TV show “Extremely Extreme Encounters”, Léo Poli invites not one but four exceptional guests to an unknown, exotic destination. Is this really a good idea? Our stars set out to meet the Malawas, one of the most isolated tribes in the world. A comedy that takes us into the wilds of nature… and of human nature!