Vincent Descharnes is a provincial cop who seems pretty ordinary. Ten years ago, he buried a dirty affair to save his skin. Wilson and Stan have two things in common: their love for Deborah and a dark secret. Ten years earlier, they were subjected to a traumatic experience from which no child could recover. Wilson wants to forget. Stan wants to speak out, without knowing that by doing so he'll set off a terrible plot...