Black-and-white photo of Clotilde Courau: 25th day on the set – Scene 86 INT. "CHURCH" EVENING – “Actors are like musical instruments, whereas the director is a conductor who keeps them to the score and sets the tempo (performance pace: allegro, andante, vivace, etc).”
Black-and-white photo of Christine Boisson: 3rd day on the set – Scene 100 INT. "CHURCH" DAY – “You don’t need to seek. . . you need to wait.” (Corot)