One night, after discovering that his wife cheats on him, Alexandre accidently kills her. Worried that the police would not buy the accident, he decides to hide the truth. He only shares his terrible secret with his daughter from a previous marriage, Lison. As an official investigation begins, Lison starts doubting her father’s honesty. What if he was just using her, as he manipulates everyone else around him? It is the beginning of a downward spiral...