Christmas Eve in Paris. Leo Zimmerman is a businessman who lives for his beloved little daughter’s smile. Outwardly, his life is exemplary. However, when Dimitri Kopas walks into his office, pretending to be a normal client, Leo understands that a contract is out on his head and that the young man has come to town to kill him. Overcome with anxiety and paranoia, no longer able to sleep, Leo decides to meet the killer face to face and to broker a strange deal.