A man gets up at dawn in a neglected Romanic chapel. A woman sleeps near him inside an alcove. She is seven-months pregnant. Having contemplated the stomach, the man takes his rifle. He leaves. Does he leave her? The dreams of the young woman let us for them augur of a drama. Only certainty: they love each other.