Sarah, a mischievous adolescent of North African origin, loves to attract attention and tease the boys. In September, she returns to school wearing a chador. Régis, a shy boy whom she had ignored until then, offers her his unprejudiced support. She ends up unveiling herself to him, in both senses of the word.