Paul Diallo, a history teacher, lives a quiet life with his wife and kid. During summertime, he lends his house to his son’s babysitter and her boyfriend. When they return, the Diallo family finds a closed door – locks have been changed and the new occupants maintain they are in « their home ». With no one to turn to, Paul gets closer to Mickey, a shady local man with a penchant for all things extreme and illegal.