Antoine and Christian, two long-estranged brothers from Normandy, couldn’t be more different from each other: while the former is happily married with two kids and a successful boat driver, the latter is a facetious globe-trotting hustler who likes to engage in bar fights. But when Antoine starts getting involved in sleazy activities, Christian flies to his rescue. In an unexpected bonding-adventure they take upon themselves to defend the family they thought they’d never be.