In Casabanca, wealthy, carefree Moroccan teenagers spend their final year of high school partying hard instead of studying for their exams. Life revolves around driving fast, drinking, and dancing. But friendships and the first forays into love, along with the anxiety of leaving childhood behind for adult life, also play their part.
“Marock” like a Morocco unknown to us, just like Rita, who’s determined to live exactly how she sees fit.