An angel passes through the high-rise housing projects on the outskirts of Paris, enthusiastically reciting dialog from Marivaux. Her name is Lydia and she’s rehearsing “The Game of Love and Chance,” her class show for the school festival. Abdelkrim, known as Krimo, 15-years strong, falls for his classmate. He’s used to hanging out in the maze of the projects, loitering with his buddies, when suddenly he’s in love. But Krimo isn’t one for talk and he has a reputation to uphold: just how is he going to declare his love to Lydia without losing face? There’s only one solution: bribe his friend Rachid, Lydia's stage partner, and take his place in the role of Arlequin. Marivaux’s words will say what Krimo dares not avow. But this smart idea becomes a major battle for Krimo, who’s horrified to discover the amount of text he must learn by heart and by his French teacher’s implacable demands. Will Krimo find the words he needs to say before rumor, jealousy and enmity make things go sour?