The life of Clarisse has nothing enviable: a tiring job as a waitress in a Parisian bar, an unbearable boss, customers without interest. It is nevertheless in this improbable place that Antoine, a seducing customer that she had never noticed, decides to declare to her his flame. It is unexpected, it is wonderful. Maybe even too wonderful.