Fatal... is Fatal Bazooka, a bling-bling, majorly staunch rapper. In fact, he is a character created by Michaël Youn for his Morning Live television show, and then developed in the album , which sold more than 500,000 copies. the film tells the tale of what would have happened to the rappeur had he sold... 15 million!
Fatal is now an enormous star. Millions of fans, dozens of hits, 4 Best Artist of the Year music awards, a clothing line, a magazine, and soon the opening of his own theme park Fataland. He is undisputably No. 1.