Sophie and Vincent have run a family owned butcher shop for over 10 years. But with competition from meat factories, their small business is on the brink of bankruptcy and their marriage is falling apart. All seems lost when Vincent accidentally kills a vegan activist who vandalized their shop a few days earlier.
Vincent is overwhelmed and terrified of being accused of murder. The only solution he can come up with, is to get rid of the body by turning it into ham, which his wife will inadvertently sell.