This is the story of a President of the Republic who becomes a mother. Of three sisters taking care of a mother who could not care less. Of a son who lives with his mother’s ghost. But this is also the story of a woman who does not want to become a mother, of a man who dreams of being one. In the end, it’s all about mothers.