Everyone's favorite fun-loving Granny Aurore goes overboard while partying and has a little accident! She loses her memory and gets put in a nursing home. When her grandkids hear her mention a mysterious man named "Gerry", they put all seven of their heads together to figure out who he is: Aurore's first and only true love who just might turn out to be their long-lost grandfather, too! Hoping to trigger old memories that could snap her out of her amnesia, they join forces to sneak Aurore out of the nursing home and set out into the wilderness on a mission to find the legendary "Grandpa Gerry". But the adventure turns out to be a lot more than they bargained for!