Safia, a twenty-five-year-old policeman, fulfills her dream and joins the prestigious police unit at 36, quai des Orfèvres, after five years on the mean streets of Clichy-sous-Bois. Right from her first day in her new job, she finds herself confronted with a dangerous gangster who puts her under serious strain.