As all the women of Europe, Éva gives her blood to prolong peace with tthe vampires. She is the illegitimate daughter of the powerful Mister Pire who made his fortune in the transport of haemoglobin. When Mister Pire decides to marry his legitimate daughter to the son of a powerful vampire, Éva takes advantage of the wedding to gain justice for women, even if it means risking peace.