Normal tells the story of a hypersensitive man who experiences every emotion with overwhelming intensity. In an attempt to protect himself from the violence of his own feelings, he begins to shield himself from the world - risking the loss of everything that truly moves him.
At once poignant, playful and deeply human, Normal explores what it means to feel too much in a world that often asks us to feel less.