Fifteen-year-old Francis prepares his room for a proper masturbation session in front of Instagram photos of a teenage girl. Just as he's getting started, he learns of his grandfather's death. Torn between sadness and sexual urges, Francis continues with his plan regardless, but everything gets in the way of his quest: his mother, his neighbor, and the teenager from Instagram herself.