Winter is hard as stone. If she still knew how to cry, Gaëlle would scream that she needs love. But between her father, who is struggling to regain control of his body after a stroke, and her friend Nolan, who is funny but really too stupid, will her cry encounter anything other than the icy echo of the forest?