P.U.N.E.L.D. talks about love and falling out of love, which perturbs more than just the couple. A shift that unsettles a woman, a man, their feelings, and the way they express them. At times cumbersome, painful, confused, too fragile, impossible to put into words. They take up all the space, but despite that, life goes on.